Verzending en retouren


Met uiterste zorg en precisie leveren wij je bestelling bij je af op het door jou ingegeven afleveradres.

Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens of mis zijn, neem dan alsjeblieft contact met ons op via de klantenservice. We zijn je graag van dienst!  

Voor elke retourzending kun je het retourformulier op deze pagina downloaden, uitprinten en invullen.

Lees ook eerst zorgvuldig de onderstaande informatie door:

Producten welke reeds langer dan 14 dagen in je bezit hebt en/of niet in de webshop zijn aangeschaft kunnen wij helaas niet accepteren. 

- Het product dient in de webshop van Fotopro24.nl te zijn gekocht;
- Retourzending is alleen mogelijk wanneer je dit binnen 14 dagen na ontvangst aanmeldt bij de klantenservice. Je kunt dan meteen het retourformulier downloaden op deze pagina. 
- De aanmelding en retourzending zelf bij de klantenservice dient volledig te gebeuren. Half ingevulde retourformulieren kunnen wij helaas niet accepteren;
- Het product dient geen gebruiksschade te vertonen;
- Het product dient voorzien te zijn van de originele labels;
- Bij defect bij ontvangst dient u hier z.s.m. melding van te maken, ook voor deze items geldt een maximaal retourtermijn van 14 dagen.

 

Het retourneren van producten is alleen mogelijk na het invullen van het retour formulier dat je op deze pagina download en daarna invult en meestuurt.

Vul dit formulier volledig en juist in om je product retour te sturen of te ruilen. Producten die niet via het retourformulier worden aangemeld kunnen helaas niet worden geaccepteerd.

 

Fotopro24.nl - Retouren 
Straatweg 60
3604 BC Maarssen

Uw contactpersoon is Martijn Werdler

Telefoon: 06 - 48 58 34 58

Download hier het retourformulier


Het ruilen of retourneren van een artikel is alleen mogelijk als het artikel zich in de oorspronkelijke staat bevindt alsmede in de oorspronkelijke verpakking. Wel is het toegestaan om het door jou bestelde artikel te proberen. Uw producten worden bij aankomst in ons centrale magazijn gecontroleerd op mogelijke gebruiksschaden.

Wij accepteren daarbij geen producten die niet via de webshop zijn aangeschaft.

Aan het ruilen van een artikel zijn geen kosten verbonden die voor rekening komen van de klant; dit is geheel voor rekening van Fotopro24.nl. De kosten voor het retourneren van het artikel komen wel voor rekening van de klant.

Het ruilen van een door ons verkeerd geleverd artikel is voor jou geheel kosteloos. Volg hiervoor de gebruikelijke procedure van het retourneren of ruilen. Vermeld daarbij welk artikel je incorrect hebt ontvangen en welk product je besteld had en dus nog dient te ontvangen.


1. Controleer de voorwaarden voor het retourneren / ruilen van producten.
2. Meld bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen en/of ruilen.
3. Download hier het retourenformulier.
4. Verpak de producten en retourformulier in een beschermende verpakking zoals je deze ook hebt ontvangen.
5. Lever het pakket, voorzien van het juiste retouradres, binnen binnen de retourperiode van 14 werkdagen af bij een post- of pakketservice.
6. De producten worden na ontvangst gecontroleerd of deze voldoen aan de retourenvoorwaarden.
7. Je ontvangt een e-mail als bevestiging van de ontvangst en de uitslag van de controle.
9. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, doch binnen 3 weken uw:

- Geld retour op het bankrekening of creditcard; Wij boeken gelden terug via de oorspronkelijke betaalwijze.

- Gewenste product(en) (mits deze op voorraad zijn).


Indien je artikelen langer dan twee weken geleden retour hebt gezonden en je nog geen bevestiging ontvangen hebt, neem dan contact met onze klantenservice op en vermeldt daarbij het retour- en ordernummer.


Extra informatie

Alle orders worden verzonden tegen een vergoeding van 8 euro inclusief BTW. Uitzondering: Bij verzending van producten die per pallet moeten worden verscheept is Muziekshop24.nl gerechtigd om additionele kosten in rekening te brengen. Zie ook "Volumineuze goederen"


De verzendkosten zijn een uniek tarief per product.

30 dagen geld-terug-garantie
Hier vind je informatie over onze 30 dagen geld-terug-garantie

Volumineuze goederen (vracht)
Volumineuze instrumenten en artikelen (bijvoorbeeld digitale piano's, een grote geluid systemen) zullen worden verzonden per transporteur.
De kosten van het transport kunnen door Muziekshop24.nl worden verhogen, vanwege de grootte van de vracht en/of verscheping buiten de Benelux.
Een datum voor de levering zal op voorhand met je per telefoon overeengekomen worden.

Piano's
Piano's worden verzonden met een gespecialiseerd transportbedrijf. Stijging van de kosten van de verzending binnen Benelux is hierbij mogelijk (geldig voor levering aan de begane grond, verdieping met extra betaling). Opmerking: Levering kan twee tot drie weken, de termijn voor de levering wordt van tevoren overeengekomen met jou.

Dienst in het buitenland
Bestellingen met verzending naar het buitenland
(buiten Benelux) kunnen andere levertijden hebben en aanvullende verzendkosten. Voor meer informatie neem contact op met onze klantenservice.


Deelleveringen
In principe leveren wij bestellingen in vol. Als gevolg van verschillende niveaus van beschikbaarheid kan het voorkomen dat wij genoodzaakt zijn om in deelleveringen uitleveren. We zullen u onmiddellijk informeren omtrent eventuele deelleveringen.

Mocht je aanvullende wensen hebben omtrent de levering neem dan contact op met onze klantenservice contactformulier.. We denken graag mee en zijn je graag van dienst!



Afhalen niet mogelijk
Let op dat afhalen in een winkel van de bestelde goederen niet mogelijk is.

 

 

Je kunt de status van uw bestelling vinden in 'Mijn gegevens'. Onze bestellingen worden bezorgd door GLS pakketservice en de goederen worden als pakketservice verzonden.