Veel gestelde vragen






Kies bij de betalingsopties Overboeking. Volg de instructies in het scherm goed op inclusief de daadwerkelijke betaling, vermeld altijd het betalingskenmerk dat in het scherm vermeld staat (dit is niet gelijk aan het bestelnummer). Mocht je vragen hebben of er niet uitkomen dan helpt onze klantenservice je hierbij graag. 

Zodra de betaling op onze rekening geregistreerd is, zullen wij per direct overgaan tot verzending van de bestelde artikelen. 
Je krijgt een e-mailbevestiging zodra de betaling in goede orde ontvangen is.

Foto accessiores worden tussen de 2-4 dagen verzonden. Achterwanden worden binnen 4 werkdagen verzonden.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, kunt u contact opnemen voor een vervangend onderdeel.
Mocht een onderdeel niet leverbaar zijn dan kunt u dit altijd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst, tegen geringe kosten en vergezeld van de originele factuur/pakbon terugsturen naar:

Fotopro24.nl - Retouren
Straatweg 60
3604 BC Maarssen

Uw contactpersoon is Martijn Werdler

Download hier het retourformulier.

U ontvangt niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.
De betalingsverplichting voor het artikel vervalt of het betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. 
 
 
Hoe kan ik maar 1 keer verzendkosten betalen als ik meerdere artikelen tegelijkertijd bestel?
Wanneer u meer dan 4 artikelen tegelijkertijd besteld, kunt u uw bestelling het beste doorgeven via info@fotopro24.nl.
Ook wanneer een zakelijke bestelling doet van meer dan 6 producten, kunt u een korting ontvangen.
Neem hiervoor contact met ons op via info@fotopro24.nl
U krijgt binnen één werkdag een reactie.
 
   
Defect bij ontvangst
Als uw artikel bij ontvangst defect blijkt te zijn, kunt u contact opnemen voor een vervangend onderdeel. Artikelen kunt u binnen 7 dagen na ontvangst tegen kostenloos retourneren naar Fotopro24.nl.

Download hier het retourformulier.
Vult u alstublieft op de achterkant van dit retourformulier een duidelijke omschrijving in en de bijhorende wens. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren en accessoires en de originele factuur in een deugdelijke / originele verpakking naar:

Fotopro24.nl - Retouren
Straatweg 60
3604 BC Maarssen

Uw contactpersoon is Martijn Werdler 

Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, brengen wij u hiervan via een e-mail op de hoogte. Uw betalingsverplichting komt te vervallen of een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort.
 
 
De garantie komt te vervallen wanneer:
- Er sprake is van schade door ongelukken of rampen, zoals brand, overstromingen, aardbevingen, oorlog, vandalisme of diefstal.
- Producten zijn geopend, wijzigingen zijn aangebracht of wanneer er sprake is van materiele schade, verkeerd gebruik, reparatie door een niet-geautoriseerde dealer, verkeerd onderhoud of wanneer de producten voor andere doeleinden zijn aangewend dan dat het product bedoeld is.
- Het product incompatibel is met hardware of software die niet voldoet aan de minimale eisen.
- Het schade voor accessoires als batterijen en zekeringen betreft.
- Er sprake is van val-, vocht-, stoot- en/of drukschade.
- De fabrikant en Fotopro24.nl (PSIES Services) kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor mogelijk geleden gevolgschade of incidentele schade, winstderving of andere commerciele schade die voortvloeit uit het gebruik van dit product.

Wanneer reparatie van een artikel niet binnen de garantie valt worden hier kosten voor in rekening gebracht.
 
  
Voor alle artikelen in ons assortiment gelden fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel en je vind ze terug in de meegestuurde documentatie. Mocht je nog vragen hebben of  aanspraak wil maken op de garantie, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice (info@fotopro24.nl).

Wanneer reparatie van een artikel niet binnen de garantie valt worden hier kosten voor in rekening gebracht.
  
Alle reparaties worden door een erkend bedrijf afgehandeld.
Als het defect niet binnen de garantiebepalingen valt, zoals val- stoot of waterschade, oneigenlijk gebruik of de door de fabrikant bepaalde garantietermijn, dan ontvangt u een prijsopgave. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie (tegen het aangegeven bedrag) of dat u afziet van verdere afhandeling.

In het laatste geval kunt u uw artikel terugkrijgen met een eventuele rekening voor onderzoekskosten en transportkosten.
Het artikel wordt u in beide gevallen onder rembours aangeboden (u betaalt aan de postbode).

Mocht u vragen hebben of wilt u afspraak maken voor reparatie, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice info@fotopro24.nl.
Wanneer reparatie van een artikel niet binnen de garantie valt worden hier kosten voor in rekening gebracht. 

 
85% van alle onderdelen zijn ook los verkrijgbaar. U kunt deze echter niet direct via de webshop bestellen. Een verzoek tot levering van een onderdeel kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@fotopro24.nl.

Vermeldt u svp in detail om welk onderdeel van welk artikel (bij voorkeur artikelnummer) het gaat, liefst ook met een digitale foto van het onderdeel. U krijgt binnen twee werkdagen een reactie met een eventuele prijsopgaaf, indien dit van toepassing is.